Segt...

Igår försökte jag att blogg upp lite händelser ifrån helgen men min sega dator ville inte funka så nu gör jag ett nytt försök...

I lördags åt vi kräftor...

Och det är ju för störande när gästerna börjar bli så fulla så dom inte kan låta bli glaset...
image116



På söndagen packade vi in oss i bilden och begav oss till Skånes Djurpark..

image117
Felix tyckte att alla geterna skulle vara kossor, så han muuade till dom..


image118

image119

image120

image121
Felix ville gärna ha kameran...

Vi fick även se när dom släppte ut 2 berguvar i frihet.  Riktigt stora fåglar..
image122

Här börjar Felix att tröttna så det va bara att sätta sig i bilen och åka hem...
image123



Over and out.....

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Vilken bild satt ni i?
Värst vad ni är på djurparker hela tiden då!
När kommer ni hit?

2007-08-21 @ 11:04:20
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Abdullahzainab

really good site!!

2009-05-28 @ 12:04:47
URL: http://abdullahzainab.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0