Natur

Igår va jag och Felix ute på en promenad i det finna vädret... Först gick vi och matade fåglarna men då glömde jag kameran =(  Sen gick vi hem och hämtade Svante och gick en promenad med honom... Å då kom jag ihåg kameran.. =)

image205

image206
Jag är inte så duktig på att ta kort men ser ni knoppen? Träden har inte fattat att det är December.

image207

image209
Kristianstad

image210
Felix undra va jag höll på med...

image211
Felix och Svante

image212

Idag är det mulet å regnet hänger i luften =( så idag när vi va ut så fick kameran stanna hemma..
________________________________________________________________________________

Nä imorgon har vi besiktning på lägenheten =(  Så det är väl dags att börja städa... 
Sen så ska vi baka lussekatter =)  Mums!!  På lördag blir det lussefest!

Kommentarer
Postat av: Lisa

besiktning på lägenheten?
vilken tråkig vinter ni har i skåne, hehe jag förstår att du vill hit upp, fin svante... snart får frodo sin bästis.
här startar inte biljävlen nu när jag skulle åka till jobbet så jag ringde peter och bad han komma hem med bilen så kunde jag skjusta tillbaka honom på jobbet, men han blev bara sur och förbannad. varenda jävel är sur och dumma i huvet nu..åhhhh jag blir så less

2007-12-05 @ 13:57:38
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0