Åkersberga

Nu är jag i Åkersberga och hälsar på ska stanna till den 6/7....  Då åker jag och Felix hem igen till skåne, det roliga då är att David åker med oss ner för att stanna en vecka...


Här kommer några gamla bilder som jag hittat i mammas dator..



image62
Felix och Tage




image63
Smarry hade nån tävling som lizaloop självklart skulle vara med i å då fick Felix ställa upp som modell..



image64
Även Frodo fick snällt ställa upp på ett kort...


Han är en hund som får utstå mycket med en matte som lisa....

image65



image66



image67
Svante och Tassel




image69
Lizaloops favvoplats..



Nä nu måste jag gå och ta en övertrött Felix


image71
4 dagar gammal...



Kommentarer
Postat av: Lisa

gamm gamm bilder...hehe
kul att David skall med dig ner, inte illa!
Du får hälsa alla i s-holm så mycket!!

2007-06-28 @ 14:18:41
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Frida

Ha ha ha vilka underbara bilder!

2007-07-02 @ 16:49:51
URL: http://www.cultdesign.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0