IKEA

Idag har vi varit på detta underbara varuhus, å jag skulle kunna gå där hela dagen... Skulla inte köpa nått speciellt men lite små saker hittar man alltid   =)


image27
En gullig Elefant till Felix


image28
En Spargris.. Den va igentligen helt onödig, men den va ju så söt....



image29
Och tre små tavlor till Felix rum....  Vi har iof ingen lägenhet än, men man ska va förbered..




image30
Och två vaser till mig.. Dom kosta bara 1kr styck så det kunde jag unna mig..

Sen åkte vi till ett köpcenter. Mest bara för att gå runt lite och fönstershoppa..  Men men det sluta med att vi gick där ifrån med många påsar..


image31
Det var halva priset på åhlens....

Jag handla massa annat smått å gott men det tänkte jag inte visa er....


Nu är det bara en vecka kvar!!!




Kommentarer
Postat av: lisa

vad kul!!!
1 vecka kvar tills vad...
hoppas ni får en trevlig midsommar med bra väder... det ska vi ha..!

2007-06-21 @ 14:16:31
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0