Dagen efter...

Ja man är lite sliten efter gårdagens fest... för vissa här i huset höll festen på till 6 i morse men jag tyckte att det räckte med 3.30 för jag visste ju att Felix skulle väcka mig tidigt men han va ganska snäll å väckte mig inte förns 7.30 så lite sömn fick ja ju allt.... gäsp....  Som tur va gillar han att sova på dagarna så jag har fått sovit oxå...  så snart ska jag gå och packa för tåget går 20.47 ikväll...

Bilder från festen igår finns att hitta här...


Nä nu ska jag gå upp och försöka väcka min bror...

Kommentarer
Postat av: Lisa

åhh.jag kan ju inte ladda in bilder.... men fredrik skulle komma och hämta peters dator ikväll och försöka fixa den..

2007-05-14 @ 13:45:35
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Prebenlilly

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-01-14 @ 18:29:16
URL: http://prebenlilly.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0