Nu har jag flyttat...

Jaha så nu är man skåning..  Jag ska lägga in bilder här nere ifrån + lite bilder ifrån skansen, vi åkte dit i fredags hade först tänkt att åka på torsdagen men kom på i sista minuten att det var 17 maj så vi ändrade dag för vi hade ingen lust att trängas med en massa norrmän... hehe...  Sen i lördags va jag ute med jobbet det var jätte trevligt, vi åkte med en båt ut i mälaren och åt en massa god mat, sen blev det stopp vid en brygga där det bjöds upp till dans... Trevligt som tusan...


Nä nu är det dags att gå en sväng med svante...


Jo visst tusan det va en sak till...... Fan va det blåser i skåne!!  Hahaha  man blåser bort......


Kommentarer
Postat av: lizaloop

blåseland, här har vi full sommar just nu...
så går det...

2007-05-23 @ 10:26:16
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: lisa

men uppdatera bloggen halllllåååååå

2007-06-02 @ 22:34:21
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0