Ett dygn i Åkersberga igen...

Jaha så va jag tillbaka i berga fast åter igen bara över dagen... Sitter och budar på Tradera för att hitta några billigare biljetter ner till skåne...

Ja va gjorde vi då uppe i Vindeln. När vi kom upp i Onsdags så åkte jag, Felix och Liza ner till hotellet och åt buffe! Mums!! Sen åkte vi ut till Hällnäs för att börja baka till Torsdagens kalas, min bror fyllde år..  Torsdagen åkte vi in till Vindeln och åt lunch på folkhög med Theres och Emmy. Sen hem och baka lite mer och ställa iordning inför kalaset.. På fredagen hade vi tänkt åka till Lycksele och gått på Dollar store men vädret stoppade oss  =(   så vi åkte bara in till Vindeln å handla lite gott till Idol. Lördagen som ni redan vet blev jag och Felix lämnade ensamma ute i hällnäs.. Sen på Söndagen va det dop och hemfärd.. Felix flickvän Emmy Engla Maria döptes å hon va såå söt!!  Vi fika snabbt sen drog vi hem till hällnäs och gjorde iordning plankorna!!  Mums!!  Bra gjort liza!!  Sen tåget ner till sthlm å nu är jag i berga...


image184


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

haha vilken bild! jämtland tror jag mig minnas. Jag har varit på personalmöte idag, vaknade 20 över 9 och kom på att det var 9.30 idag..så det blev lite bråttom..!

2007-11-12 @ 12:46:41
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0