Måndag...

Måndag igen å nu är det bara jag, Felix och Svante hemma.. Christian kunde åka till praktiken idag för dom va tydligen friska där nu..   Jaha va ska man hitta på idag då.. 
Jo ska gå en sväng ner på stan å in på Bolaget och prata lite med chefen där om när jag ska jobba i jul.. Sen så måste jag ringa försäkringskassan å få reda på hur många dagar jag har kvar av min föräldraledighet..
Hoppas hoppas att dom räcker ett tag till... Som läget är nu så får dom gärna räcka till April!!!  =) 

Lisa är inte du duktig på att skriva en arbetsansökan? Jag är hur kass som helst alla jag skrivit låter som nå jävla kontaktannonser... =/

image199


Kommentarer
Postat av: Lucas

Jobbansökningar är ett slags kontaktannonsskap..

sök på google och eller CV så ser du hur andra gjort..

Mitt "CV" är hemskt långt..

2007-11-26 @ 10:54:28
Postat av: Lisa

haha..tja jag vet inte jag har ju mest ÅKT till ställena jag velat börja på, fat jag hjälpte ju peter en gång, den finns väl kvar nånstans!

2007-11-26 @ 12:10:16
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0