Onsdag

Idag fick jag så rolig post!!  För idag kom mitt godis som jag fått ifrån gratisgodis.se  så ikväll ska jag sitta och titta på Bonde söker fru och käka godis. Jag är ensam hemma, Christian är och kollar på fotboll..  Felix är iof oxå hemma men han sover som en liten söt groda...  =)

Har även varit till Veterinären med Svante det var dags för vaccinering å han va rädd som fan men det gick bra.. Passade på att väga honom när vi va där och han vägde 46,7kg , lite för mycket tyckte veterinären som rekommenderade att jag skulle försöka få ner honom till 42kg. Så nu är det slut på godiset!!

image198


Nä dags att förbereda sig för tv kvällen... 

Kommentarer
Postat av: Lisa

näää kom hit så ska du få ett litet grisöra som tröst...

2007-11-21 @ 22:07:10
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0