Torsdag..

Jag är helt virrig med vilken dag det är skulle behöva skriva det på handen eller nått för att komma ihåg.. Men så är det väll att vara mammaledig dagarna bara rinner iväg, jag har ju trots allt varit ledig i 18 månader nu men i Januari är det slut med latandet  :/ om man nu kan kalla det latande att ha en 18 månaders tokig liten kille att jaga runt efter :) 

image143


Igår så gjorde vi nått kul, vi tog tåget till Helsingborg och gick lite i affärer å så åt vi lunch med Felix faster.. Det va riktigt trevligt att få komma ut lite..    Å så handla jag faktiskt kläder till mig själv!! Helt otroligt... Felix fick bara ett par vantar...

Nä nu är det tyst ute i vardagsrummet å tystnad betyder bus... 

Måste rusa!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

hehe, stackars lilla rackarungen får han inte busa ostört..hehe

2007-10-25 @ 12:51:55
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0