så va den här veckan snart slut...

Jaha snart är det måndag igen  =(    jag är inte så förtjust i måndagar..  Men det är en av dagarna man måste gå igenom för att komma till fredagen  =)  Åh till fredagen längtar jag för då kommer Christian hit till berga för att hämta oss..  Har ganska mycket grejer med mig ner igen. Så här lät det mellan min syster och mig i lördags när vi skulle  hämta upp några kartonger ifrån källaren...
jag  -  Fan så här många kartonger hade jag väl inte.
syrran  - Du får ju tänka på att det är hela ditt liv i dom kartongerna..
jag -  Hemskt att ens liv får plats i några kartonger..
Sen kom jag på att det är iof jävligt praktiskt när man ska flytta, inga tunga möbler att kånka med sig..  För dom har jag antingen sålt/ kastat eller lämnat kvar där jag bodde förut..   För jag har trots allt flyttat väldigt många gånger..  Å  jag har trivts på alla ställen.  Men bäst var det faktiskt i min lilla skruttiga etta i vindeln. Jag vet att det är många som skrattar nu för det va ett riktigt råtthål, men det va mitt alldeles egna råtthål. Som jag verkligen behövde då för att växa i mig själv..  Åh det gjorde jag verkligen.

Nä nu vandra jag verkligen iväg.. Det där tänkte jag inte ha skrivit..

Ska väl ta och borsta tänderna och krypa ner under täcket..

Christian och Svante  saknar er massor, vi syns i helgen!

En sak till :  På Torsdag blir det troligtvis Rimbo Marknad, ska bli riktigt roligt va länge sen man va där.

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag blir så glad när jag läser att du trivdes så i vindeln, åååååååååååå vad jag vill att ni ska flytta hit igen!!!!!!!!

2007-10-01 @ 22:03:16
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Peter

Skicka upp Felix, själv kan du stanna där nere.
Svante är också välkommen

2007-10-03 @ 20:53:46
Postat av: Ingemaia

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-07-03 @ 13:38:20
URL: http://ingemaia.3steps.com

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0