Umeå..

Dagen började med att jag och Felix mötte upp Theres och Emmy för att gå på Liten & Stor..  Sen åkte jag och Felix med lizaloop och Challis in till Umeå..  Vi tog tåget in och bussen hem. Felix vart så glad. =)    Challis skulle på lasarettet å då passa vi andra på att ta en fika sen gick vi och hälsa på nån frisör som lisa kände som hade sin herrsalong där..  Och då till Felix stora lycka så fick han färg i håret..

image450
Han bestämde själv vilken färg han skulle ha och började med blå men tyckte att det va för lite så han ville ha grön oxå..  Sen va han på väg och fixa till sig röd färg oxå men då tyckte jag att det räckte...
Men han va så fin, färgen har ju iof redan försvunnit men lyckan va stor så länge det varade..

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0