Skåne...

Ja jag vet att jag har varit lite dålig på att blogga men till mitt försvar så har jag ju faktiskt ingen egen dator hemma utan måste åka ut till hällnäs å det gör jag ju inte varje dag....

Nu är vi i skåne hos Felix pappa.  Här nere blir vi till på måndag då vi tar tåget upp till vindeln igen..

Det här har hänt dom senaste dagarna...

Söndag så kom vi hit ner ganska sent men felix höll igång en stund å sen somna han å sov som en stock....

Måndag så hamna vi i helsingborg och gick på tropicariet, riktigt trevligt va det och Felix va så modig och klappade en krokodil..  Sen åkte vi och fika hemma hos Tobbe & Lovisa.. Gott med fika å sen så fick vi ju även träffa deras små söta katter..  Felix tyckte att vi kunde ta med dom hem  =)

Tisdag åkte vi till Magnus m familj så felix kunde leka lite med Vilmer och Lova. Sen på kvällen va vi till Maria och Johan å kolla in deras nya hus... Riktigt fint trots att ni inte va färdiga med renoveringen..

Onsdagen tillbringade vi på Ystad djurpark...

Torsdag åkte vi på utflyckt med Marcus & Lina..  Höjdpunkten va nog mjukglassen vi åt!!  Mums!!  =)   Efter att vi släppt av dom så åkte vi till Christians farmor och fikade lite...

Idag har vi postat upp min cykel och några kartonger så när vi kommer hem igen kan vi ut å cykla lite  =)  Hänger du med på en sväng, anna??


Tyvärr har jag inga bilder att blogga upp från våra äventyr men håll ut för det kan dyka upp senare....


Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0