God Jul!!

Hoppas att ni får en trevlig julafton med en massa spännande paket under granen  =)


Felix va snäll å lånade ut tomteluvan till mig =)



Pratade med Felix i morse å han va så glad över att tomten skulle komma å säga
-hohoho finns det några snälla barn..
Du är världens gosigaste unge!! 
Saknar dig massor å hoppas att du får en mysig jul med pappa å farmor å farfar..


***************************************************************
God Jul till alla mina vänner å ovänner!  Är det jul så är det!
***************************************************************

Kommentarer
Postat av: gamlan

jättemycket från gamlan för den

fina julklappen

2008-12-25 @ 13:56:17

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0