6 dagar i Berga

Så här har vi spenderat våra dagar i Berga..

Kom hit den 6 feb  fick direkt gå och hämta David och Emelie från fritids.
På Torsdagen gick jag och Felix till Anneli och fikade.   Sen på kvällen när Felix skulle gå och lägga sig kräktes han å så fortsatte det fram till i Söndags då vi åkte in till Astrid Lindgrens Barnsjukhus.. Där fick Felix dropp för han va lite uttorkad. Hans njurar hade tagit lite stryk så vi fick stanna kvar över natten för fortsatt dropp.. Det gick jätte bra för på måndags morgonen va Felix tillbaka till sitt vanliga jag igen.. glad å pigg!  Vi fick stanna till 16:00 ungefär och efter lite nya blodprover så va resultatet jätte bra!

Så nu är vi hemma hos mormor igen å det är så skönt att han är pigg igen!

Ikväll ska vi äta Semlor!! Måste bjuda min syster & Co som tack för hjälpen i helgen. Syrrans kille blev våran privat chaufför och syrran satt med oss i nästan 8 timmar på akuten!  Tack för sällskapet!

Nä nu är det dags att jaga efter Felix igen... Fullt ös hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Magsjuka är inte att leka med. :-S Och barn blir snabbt uttorkade när det håller i sig så där pass många dagar. Stackarn...

Hoppas du klarar dig! ;-)

2008-02-12 @ 10:16:16
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lisa

men fanns det inget närmare ställe att åka till ???

2008-02-12 @ 11:19:56
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Maria

Åh fy faan va jobbigt det måste ha varit. -2kg hörde jag, en rätt stor procentuell viktminskning. Va skönt att han mår bättre!!!

2008-02-12 @ 16:31:00
Postat av: Maria

jätte kul att du är med, va gärna med i alla tävlingar :) kommer snart fleer! hehe!

2008-02-14 @ 12:04:45
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0