shoppingbilder..

Måste bara visa mina senaste fynd..

image299
49:- på skopunkten

image300
Även dom 49:- på Skopunkten och det bästa är ju att det är tag 3 betala för 2.. Men jag hittade
inga andra skor till mig för 49:- men jag hittade ett par till som jag ska ge bort i present till Felix flickvän.

Här kommer en bild på min nya väska som jag fick för halva reapriset på Wedins.

image301

Felix undra varför jag höll på att ta kort på väskan, när han ville vara med på kort....
image302
Kanske inte ett jätte bra kort på honom men det va ju faktiskt inte riktigt meningen att han skulle vara med....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Även jag har fydat skor, men jag fick "bara ett par" för 99:-!!

2008-02-03 @ 11:10:49
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0