helgen..

Tillbringade vi hos Felixs farmor och farfar.. På lördagen va det storm hela dagen så vi kunde inte vara ute och leka. Så vi tog en tur till Nova som är ett köpcentrum i lund. Felix ville inte följa med så han stannade hos sin faster Maria och bada lite badkar, vilket han älskar att göra.

På Söndagen va det bättre väder, visst blåste det lite men det gör det ju alltid i skåne. =)
Vi tog en sväng in till lund igen men den här gången åkte vi och hälsa på Markus och Lina. Tyvärr va inte Lina hemma =(   Felix levde rövare och ville peta på alla små gubbar som markus har..

Här kommer lite bilder som jag tog hemma på gården...

image293
Några blommor som tittar fram..

image294
Svante njuter i solen..

image295
Vy ifrån tomten..

image296
Svante njuter av att få vara ute i solskenet...
image297

Nä nu ska vi till öppnaförskolan å sen ska vi hälsa på Dagiset där Felix ska börja i mars..

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

nä fy faan vad äckligt blommor nu..........

2008-01-29 @ 10:17:25
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Chris

Jag tycker att blommorna var jättesöta! =)

Ledsen att jag inte svarat på ditt mail men jag har helt enkelt slarvat bort det! =( Fy o skam på mig! Är det din egen adress eller är det C´s?

Kram på er!

2008-01-29 @ 17:10:11
Postat av: Chris

Extra kul att det verkar lösa sig med dagis för Felix! Kan tänka mig att Felix är alldeles überglad och springer omkring som en mindre orkan! =)

2008-01-29 @ 17:12:18

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0