Men håll i hatten!!

Det är vitt på backen i Skåne!!  Snö brukar man nog kalla det men jag är inte riktigt säker på att jag kan hålla med om det efter att ha bott i Norrland å där är det SNÖ..  Tänkte ta kort, men tyvärr så har jag inge batteri i kameran...

Igår på kvällen va Christian & jag BL= barnlediga  så vi åkte in till Lund för att titta på Bio. Vi såg Solstorm å den va faktiskt helt ok..  Vi va även och åt middag på nån restarurang ( kommer inte ihåg va den hette), maten va väl sådär men det va bra å trevlig personal och sen när vi skulle betala så hängde vi lite vid baren för att kolla lite på spritutbudet. Ja, jag vet jag är lite arbetsskadad. Men dom hade en flaska som hette Gajol som smakade lakrits. Jag hade aldrig sett flaskan förut så jag fråga lite om hur den va i smaken. God eller äklig lakrits? Åh då tog hon fram shotsglas och hällde upp ett litet smakprov, åååååå Fan va god den va!!!!  Måste åka över till danmark å köpa!!

Nä dags att få Felix att gå och lägga sig. 


image246

Kommentarer
Postat av: lizaloop

Danmark ähh vad faan.. vet du om att vi ska få självplock på bolaget i vindeln, det ska bli så kul!!
Jag väntar på att du ska ringa :)

2008-01-04 @ 11:25:27
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lisa

du är utmanad på min blogg

2008-01-08 @ 11:47:54
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Men så bra att du äntligen förstått att du ska bo i Norrland där det ALLTID finns snö på vintern! ;-)

Ska bli så kul att du flyttar tillbaka till Vindeln(fast bäst blir det när du fixat bil så du kan bo i Hällnäs)!! :-D

Vi syns väl snart då!

Kram

2008-01-08 @ 12:06:26
URL: http://icelady.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0