Tråkigt väder.. =(

Det regnar... Så himla tråkigt. Sprang ut med hunden en snabbis. Trots att regn så måste han ju ut..  Felix klarade sig den här gången eftersom han fick stanna kvar inne sovandes i sin säng.. Skulle gärna bytt plats med han..

Igår va vi ju och hälsa på dagiset som Felix ska börja på den 10 Mars. Han kände sig som hemma på en gång. Fick även stanna och äta mellis eftersom han inte ville gå hem. =)  Tokunge!  Nä, nu känns det jätte bra att ha varit dit och sett att han trivdes. Så jag tror att inskolningen kommer att gå smärtfritt.... man kan ju hoppas iaf..

image298
Undrar va det är jag säger till Svante där i bakgrunden... 


Kommentarer
Postat av: Chrissan

Han är för go (med mycket skånskt uttal) den ungen! =)

2008-01-30 @ 17:11:53
Postat av: Lizaloop

sitt så får du ett grisöra tror jag du säger!!

2008-01-31 @ 13:37:14
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0