Utmanad..

Jag har blivit utmanad av Calanthe att visa min bloggplats.. Å det är väl inte mycket till plats men det funkar.. Vi har kombinerat data och lekrum. Eller rättare sagt ett lekrum med en data i hörnet.. =)  Det är inte alltid så lyckat då Felix är ett stort fan av att pilla på allt, så vi fick sätta dit dörrar.. Tur att man har en snickare till karl =)  det är christian som gjort dörrarna..

image264

image265

image266

För att anta utmaningen:
1. Visa en bild på ditt "bloggställe"
2. Länka till den som utmanat dig
3. Välj tre stycken du vill utmana och skriv en kommentar till dem att de är utmanade.


Ok, jag utmanar föjande:

Lizaloop
Lotta
TinyTina

Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe...ja vi får väl se, jag har ju visat mitt datarum på bloggen förut!
Nu är vi hemkomna från kinarestaurangen, riktigt gott och roligt att gå ut och se lite folk efter en veckas isolation..
Jag har ett förslag på vad vi ska göra på sportlovet...
Kolla hos pernilla:
http://prude.bilddagboken.se/
gå in på 4 januari.
leos lekland i brännland (du vet där kaj och jane bodde) såg ap-roligt ut! en självklar grej va!!!

2008-01-11 @ 19:22:24
Postat av: Lisa

http://www.leoslekland.se/gallerium.html

2008-01-11 @ 19:30:17

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0