Midsommar...


Jag och Felix dansade runt våran lilla midsommarstång...

Felix lekte med vattenslangen till Svantes stora glädje..






Sen blev det middag och efter middagen så åkte Felix och morbror Peter hem..


Efter dom hade åkt så satte festen igång på riktigt med allsång och snapsvisor..



Efter ett antal sånger så bestämde vi oss för att gå ner till bryggan...
Sagt gjort vi gick ner dit och fortsatte sjunga..

Allsångsledaren Lotta





Hundarna roade sig själva dom ville inte vara med och sjunga...




Så här underbart vackert väder va det på kvällen..






Efter allsången blev det lite pilkastning..







Inte ska man vara ensammen på midsommar...


Skål på dig kompis!!

David roade sig med hundarna...


Eller va det dom som roade sig med honom??



Breezer röda tungor...

Våran midsommar va mer än lyckad!  Hoppas att ni oxå har haft en bra midsommar!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Hur hade det gått för Peter & Felix då? Peter kanske vann storkovan på poker när han hade tur-Felix där? :-P

2008-06-22 @ 13:58:22
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Sandra

Min midsommar var också kanon! =)

2008-06-22 @ 23:27:05
Postat av: Mötley Annika

hahaha kul för er som var vakna !

2008-06-26 @ 17:18:59
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0