Tidig morgon.... gäsp!

Som ni läst hos Lizaloop så va jag i Umeå igår och shoppade lite...
Det blev några julklappar iaf även några till mig själv =)

Kom ut till hällnäs runt 21:30 då sov Felix  men nu är han vaken... eller rättare sagt nu har han varit vaken sen 05:00  Gäsp!!

Varenda gång vi kommer till hällnäs så hugger Felix tag i Lisas kamera å sen vägrar han att släppa den... Så här kommer några bilder ifrån hans äventyr med kameran..




Jag fick huka mig till hans nivå och verkligen följa kameran å ibland så lyckades det bra å ibland mindre bra....





Hahaha Lisa hade tagit bort alla andra bilder...  

Nä nu vill han titta på tv... hoppas att det finns nå barnprogram!!

Tjing


Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0