Nu är vi hemma....

Igår rullade tåget in i vindeln å vi fick äntligen komma hem å känna den norrländska luften igen..  Vi gick hem å la oss i soffan och så spenderade vi den större delen av dagen.. Som tur va så kom theres & emmy hem till oss med lite fika det va så mysigt att snacka lite skit och uppdatera sig va som hänt... sen senare på kvällen kom tina förbi men då hade felix redan somnat för han va så trött..  Åh inte ville han gå upp imorse heller jag han duscha och gå ut med hunden innan jag fick väcka han för vi hade lite små bråttom till dagis... 

Nä ungefär en timme kvar av menyskrivande sen bär det av till dagis för att hämta prinsen..  tur man har en snäll chef som låter mig gå tidigare eftersom jag inte har någon som kan hämta han...

Svante ligger här på golvet bredvid mig och snarkar... han gillar oxå att vara på mitt jobb  =)

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0