Skåne...

Sitter här på jobbet å tycker att tiden går väldigt sakta.....  20:35 ikväll så ska jag å Felix stiga på natttåget mot Stockholm där ska vi sen byta tåg å sätta oss på nästa tåg mot Skåne.. runt 12 är vi framme i Lund å då får Felix äntligen träffa sin pappa igen.. Just nu är det ända som kommer ur Felix mun att han ska åka tåg till sin pappa å farfar å farmor... Han längtar så!     Nere i skåne ska vi bara ta det lugnt eller iaf jag, Felix har sagt att han ska busa å gosa med pappafarfarfarmor... jag har sagt åt han att han inte får ropa på mig hela helgen för nu är det bara pappa som han ska ropa på..  Vi har övat så han vet va han ska göra!  =)

Sen på söndag bär det av upp till Berga en sväng för att sedan sätta sig på tåget igen på tisdagkväll å åka upp hem igen... 

Jag har tyvärr inga bilder att lägga upp eftersom jag sitter på jobbet + att jag inte har någon kamera!!  Så har ni en kamera till övers så tar jag tacksamt emot!!  =)


Ska försöka uppdatera lite när jag är i skåne!

See ya!!!


Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0