Utmanad...

Jag har blivit utmanad av lizaloop å eftersom jag e så världelös på att blogga så måste jag väl göra den...


Fem saker i min frys:


Korv
Köttbullar
Köttfärs
Glass
Bär



Fem saker i min garderob:


Byxor
Långärmade Tröjor
Kortärmade tröjor
Kjolar
Klänningar

Fem saker i min bil:

Har ingen bil.... men är det nån som vill ge mig en så tar jag tacksamt emot :)


Fem saker i min handväska:

Almenacka
läppsyl
plånbok
astmaspray
nycklar


Så nu är den gjord....

Måste jobba vidare men jag mår fan inge bra... känns som att jag ska svimma....  =/


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

svimma är väl onödigt att göra, du får be tina hämta ett glas vatten och en treo åt dig, det gör nog susen!

2008-09-11 @ 10:46:44
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lucas

skänk en bil??

Hmmm om du blir erbjuden flera så behöver vi en..

2008-09-11 @ 16:19:34
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0