tänk om man skulle bli miljonär då

0-35047eaebf0e7ae25d82b98e08eda9f8.png

tänk om man skulle bli miljonär då skulle jag köpa en ny kyl & frys för det är såå jobbigt nu när man har storhandlat för det man handlat får inte plats.. Tänk att kunna gå och handla det man vill å slippa behöva fundera, hmm får det verkligen plats i frysen?? Jag fick iaf mig ett gott skratt när felix å jag satt och åt. Han tittade på mig å sa -Mamma jag vill ha Bmwsås. Va?? Jag förstod ingenting tills han pekade på bearnaisesåsen. Haha lillskrutt :)


Kommentarer
Postat av: Tina

HAHAHA, Bmwsås ;P Ja det lät som en god en ;)



Faan så irri jag blir!! Jag mobilbloggade 2 gånger igår och det har inte kommit upp!!! Grr...

2009-08-20 @ 08:13:57
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

haha

var du glad att du överhuvudtaget har en frys i köket...

2009-08-20 @ 11:21:02
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0