Gårdagen shopping & bowling...

Direkt när vi  kom in till Umeå igår så ville Anna & Andréas ta en fika så vi traskade direkt till Coffee House..


Mmm Chokladmuffins & en vanilj latte blev det för mig  =)  Mums

Sen blev det lite shopping men jag glömde helt bort att kolla på allt det som jag skulle kolla på... 
Men det här va det som fick följa med mig hem  :)


Smycken från Ur & Penn och ögonskugga från H&M.. 

Sen på kvällen mötte vi upp kollegorna för att bowla lite..

Det gick bra men idag känner jag att min rygg inte är så himla nöjd..

När vi skulle åka därifrån så fick jag syn på den här stackars bilen..



Nä dags att hälsa på john blund..  Jippi!! Imorgon är jag ledig!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

trevligt värre, när ska ni hälsa på? jag är ledig ons och tors. ta med felix å kom!

2009-02-10 @ 22:11:35
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

haha du kan få ett paket smör jag lovar, kom och hälsa på ikväll då så ska du få dig ett pkt!! :)

2009-02-12 @ 13:45:44
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0