Lördag..

På lördag så kommer min syster och hennes barn upp till oss för att spendera sitt sportlov här uppe i snölandskapet  :)
Felix längtar såå och har inte pratat om nått annat den senaste månaden..  Självklart så har dom bokat upp oss på ett hektiskt schema med Bubergsbesök, lekstund på Leo´s, ett besök i simhallen & så klart en massa lek ute å ännu mer skoteråkande!!   Så v 10 kommer jag att vara i koma efter allt flackande...
Men det ska bli såå kul att dom kommer!!  Längtar så efter David & Emelie!!

Nä nu ska felix hoppa in i duschen..

God natt alla bloggare å så klart alla icke bloggare oxå  :)

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0