Solsken!

Idag har det varit jätte fint väder så på förmiddagen så va vi ut en stund och lekte i snön..

           

         

Vi rotade lite bakom vedbon och hittade den här lilla sparken som passa Felix perfekt  :)
           

    


I fredags kom Tommy & Felix till mitt jobb straxt innan jag slutade och då fick jag den här fina blomman


Okej blomman ser kanske inte så snygg ut just nu men det är för att den håller på att torka..


Och så måste jag avsluta med en felix gullighet, när han skulle sova i fredags så la jag mig bredvid honom i sängen å han la armarna om mig å kramade hårt och sa: ååååå min älskling..  Jag smälte direkt han är ju sååå söt!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

nej du alla bilder går inte att klicka på så dom blir större, så det så!

världens bästa mamma, är du tommys mamma nu oxå ;)

fniss

2009-02-01 @ 18:11:23
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Sandra

sötkillen :D

2009-02-05 @ 22:46:46
URL: http://crazyxandra.blogg

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0