Blandat..

Är ute i Hällnäs för min bror å svägerska har tagit sitt pick å pack och åkt till sthlm.. Så vi har lovat att vara hus-, hund-, & kattvakt tills dom kommer hem...

Så jag sitter här och rotar i lisas bilder som hon har lagt in på min brors dator eftersom hennes är sönder...

Så här kommer en liten bild kavalkad med blandade bilder...

Underbara Norrland!!













David det är här vi brukar sitta och grilla korv när ni är här på sportlovet...

Hahaha ibland kan man ju undra va fan min bror tänker på...



Jag vet att jag kommer att få så mycke stryk för att lagt ut dom här på bloggen men det är det värt...  =)

Det märks ju att vi är släkt för va tusan tänkte jag när den här bilden blev tagen... 


Nä nu ska jag se slutet på körslaget...

Smell you all later!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

spö, äh det beror på hur mycket sjuklingspresenter ni tar med till hällnäs idag ;)

2009-01-23 @ 07:05:55
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vilka härliga vinterbilder!

Trevlig helg - och titta gärna in hos mig och tävla om glasögon och gröna trasor - eller se mig som kines!

2009-01-23 @ 16:00:11
URL: http://www.charlotte.nu

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0