Musik...

Jaja det är en himla tjat om musik men det är helt underbart att sätta på sig hörlurarna och komma in i musikens värld...

Här är en riktigt bra radiokanal... radioseven   Den lyssnar jag på större delen av dygnet..


Till alla nyfikna så va helgen super bra!  Lördagen på Rex va såå bra!  Himla god mat å underbart sällskap  :) 
Hahaha va roilgt vi kan ha det   =)   Tur att vi är lika galna båda två!  fniss.....

Den här helgen blir lugn.. ska kolla efter lite tapeter kanske så vi kan börja fixa till i Felix rum...



Over and Out...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att du lyssnar på radioseven, den är helt underbar den kanalen, fått tipset av mig? ;) hihi

2009-01-29 @ 17:10:15
URL: http://elaaine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis ,så kul att du och Tommy flyttar ihop nu=)ja måste vara kul att bo i hus misstänker jag ,vad glad felix ska vara få nya tapeter i det nya rummet =) bye bye

2009-02-01 @ 18:15:27

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0