Idag blev jag väckt av en ivrig liten her...

Idag blev jag väckt av en ivrig liten herre som gärna ville åka till Hällnäs redan kl 7.. Han ska ju dit och titta på cirkus, vilket han har pratat om hela veckan. Eller jag blev ju egentligen väckt av en större herre som skulle iväg till piteå med grabbarna. Själv så ska jag bara skjutsa ut felix till Hällnäs å sen ska jag bara ta det lugnt ett tag och njuta av tystnaden.. Ikväll så ska jag iväg till hotellet med Anna, Andréas, Theres & johan där vi ska äta god mat å stuffa runt hela natten. Ha en trevlig dag å jag hoppas att solen lyser på er!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

...Oss väckte han ju inte frrän kvart i 9. Lyx!!

2010-06-07 @ 09:57:13
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0