Frågor och funderingar från Felix...

Felix har verkligen hamnat i en frågvis ålder just nu. Så jag tänkte att jag skulle börja skriva ner hans tankar och funderingar här..



För några veckor sedan så frågade han mycket om bebisar, om att han hade varit i min mage och sen säger han
- Men mamma, mormor måste ju ha varit jätte tjock.
Jag blir ju som fundersam å säger nä det tror jag inte hur menar du?
- Ja men hon har ju haft 2 barn i magen...
Två?? Nu börjar jag ju undra om jag missat någon.
- Ja, både dig och mig. Säger han då och nu inser jag att han trodde att vi låg i mormors mage samtidigt..
Men nä jag förklarat för honom så tror jag iaf att han förstod va jag menade.




För några dagar sen när vi satt å åt middag så frågar Felix hur man egentligen vet att man har allt inne i kroppen?
Ja, hur svarar man på en sån fråga..
Ja det va iaf några av hans funderingar men det lär nog komma fler..

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0