Jag närmar mig 30 strecket...

Ja det är som det är tiden går fort och snart är jag framme vid 30 strecket..

Så till ni som vill va trevliga och snälla å köpa mig något fint så tänkte jag ge er lite tips...

    ja på allt möjligt.. Inte hos frissan dock för dit ska jag imorgon..

    Ja jag vet det är dyrt och om ni inte kan lägga allt själva så ge mig en slant så kan
                                    jag kanske tillslut bli av med mina repiga glasögon..



Mer än så här vill jag nog inte ha... Inga blommor!! Jag har inte å kommer aldrig att få gröna fingrar..


Hör av er om ni vill ha mitt kontonr för att kunna sätta in pengar  :)

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0