Blogg torka...

Jag har inte glömt bort bloggen och jag mobilbloggar lite då och då.. Jag kommer aldrig ihåg att ta med mig kameran så då blir det mobilbloggning istället..

Ska försöka bättra mig och iaf skriva lite det behöver ju inte alltid va med bilder.


På söndag är det första advent och jag har än så länge bara hängt upp julgardiner i ett fönster.. Skulle vilja köpa en massa nya grejer men det får vänta till en annan jul.
Pepparkaksbak ska vi oxå hinna med och så ska vi försöka oss på att göra lussebullar.


Drar en bildkavalkad med några bilder från sommaren..


          

          

   


Nä nu ska jag börja med maten och sen så vill Felix ha glögg och pepparkakor till kvällsmys. Alkoholfri glögg är så gott!


Kommentarer
Postat av: lizaloop

kom hit ska du få dig nå julgardiner

2011-11-22 @ 17:22:52
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0