Nu börjar jag bli less....

Att det ska vara så himla svårt att hitta en lägenhet!!!  Christian börjar snart plugga igen och för att han ska slippa pendla så himla långt så håller vi på att leta lägenhet i Kristianstad, men det går inte riktigt som planerat....  Så om nån här ute i blogg världen känner någon i Kristianstad som har en lägenhet att hyra ut så hör av er!!


Och nu till något helt annat. Här kommer några bilder ifrån Jämtlandsresan..

image103
Än är  han lite för liten....



image104
Christian och David badar.... Brrr det va bara 17 grader i vattnet....


image105
Felix ute och leker i regnet för första gången och han blev dyngsur rätt igenom alla kläder...
Kanske inte så konstigt  =)
image106


image107
Den här roliga skylten får avsluta mitt bloggande idag....  Den finns på Frösö Zoo


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

hehe den fina skylten!

2007-08-12 @ 23:25:28
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Tomasmia

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-02-18 @ 12:55:49
URL: http://tomasmia.3steps.com

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0