Helgen...

I helgen har vi varit i Orsa och hälsat på gamlan, morfar och märit..  Det va meningen att vi skulle ha åkt förbi Leksands sommarland på vägen hem. Men med min vanliga tur så har jag varit sjuk hela helgen  =(    vi va till Mora i lördags för att handla lite och då bestämde vi oss för att åka till Orsa Björnpark så att vi iaf skulle ha gjort nått roligt i helgen..  När vi går där inne och tittar på björnarna så säger jag åt min syster att ta ett kort  men med våran tur så hade vi glömt kameran i bilen... så det blev inga kort....  Sen nu idag när vi kommit hem så hjälpte jag min syster att bära upp deras väskor och sen när vi ska gå hem och knallar in i hissen så fastnar den en ½ m upp  =(  Jag blir galen där fick vi sitta i nästan 50 minuter.  Felix blev lite less på slutet...  Nä nu är jag trött som tusan så det blir en tidig kväll....



Ha d bra!! 



Tjing Tjing  


Kommentarer
Postat av: Lisa

nää men gud, fasta i hissen, tur att du inte var ENSAM. Fy faan.
du ska nog inte åka till orsa, du blir ju skjuk jämt!
Annars då, hur länge blir du kvar i storstan?

2007-07-03 @ 12:29:22
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0