3 timmar...

Så länge har jag sovit nu på morgonen... kom hem från efterfesten runt 5 eller nått... å när kl va 8 så tyckte min kropp att jag hade sovit tillräckligt..   Festen igår va verkligen hur bra som helst. Humöret va på topp hos alla..  Vi börja hemma hos lizaloop  å gjorde oss iordning sen gick vi ner till Pernilla för lite förfest. Vi va en härlig hög som kom dit.. hehe...  Bilder kommer att dyka upp =)    Sen bar det iväg ner till folkan å den stora halloweendansen... Massa folk å det som va kul e att det är fler å fler som börjar klä ut sig.. riktigt nice..   Efter folkan e det så klart efterfest som blev först hos Pernilla sen gick vi vidare upp till Lotta där stannade vi resten av natten å spelade Rock Band, jag har ju inte riktigt kommit in i det där tvspels spelandet så jag fick sitta bredvid å vara groupie =) 

Nä nu kommer TinyT straxt för vi ska gå en promenad i det fina vädret...


Kolla in bloggarna ovanför för där kan bilder dyka upp...


Ha en trevlig dag!!!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0