Helgen....

Det har inte hänt så himla mycket den här helgen... Jag sålde lite sprit i lördags å sen så åkte vi ut till Sundö..  När vi kom hem därifrån så skulle Felix gå och lägga sig å det fick han göra utan napp, det vart en massa tårar men tillslut så somnade han och han vakna inte nått under natten :)  Idag så åkte vi ut till Botsmark och hälsade på Åsa och Simon. VI har ju inte varit och hälsat på dom sen dom flyttade och nu ska dom flytta till en annan lägenhet så nu tyckte vi att det va dags.  Dom hade en stor studdsmatta så Felix vart väldigt nöjd när han fick hoppa lite.. Även Tommy va upp å studsa lite så nu har vi väl bestämt oss att vi oxå måste köpa en sån!!  Sen åkte vi hem och laga lite middag. Sen blev det lite tv tittande innan Felix skulle gå och lägga sig å jag väntade med spänning på va han skulle säga när han inte skulle få nappen. Men han sa ingenting eller jo han gnällde till lite när han satte på sig sin pyjamas men sen så fick han välling och somnade utan nå tårar!  Yeeey vi har lyckats!! Hoppas att det håller i sig..  Så nu är ordet napp förbjudet i det här huset!  :)


Min stora kille är nappfri!!

Ja vi har ju även fått utökning av våran familj ikväll.. Frodo är här å han stannar hela veckan medans hans husse & matte är ute och åker sverige runt..

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja du när felix var här sist och han skulle vila på dagen tog jag fram nappen, han tog den och la sig ner, sen efter en stund FLÖG han upp och tog ur nappen och sa...MEN JAG HAR JU SLUTAT MED NAPP.. åsså la han den på bordet sen la han sig ner och sov............!!

Öhhh jaha sa jag bara...det var ju bra... men du vet ju var den är..!

2009-08-23 @ 22:28:04
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0