Länge sen.....

Jaja jag vet att det va länge sen jag skrev något här men jag har mobilbloggat en massa gånger och inser att det har inte funkat för inga bilder har kommit upp, väldigt irriterande!!
 
Nu är det 9dagar kvar tills bebisen är beräknad och hela huset längtar som tusan. Sängen är bäddad och vagnen står redo  :)  Jag har svårt att sova på nätterna för jag hittar ingen bra sovställning och så måste jag ju upp å kissa var och varannan timme... Men Felix har ju börjat sexårs nu så jag passar på att sova medans han är i skolan.
 
Hösten är här och det är fakiskt riktigt mysigt. Luften är kall och träden har fått en härlig färg. Älgjakten är i gång och Roger har fått skjutit en tjur medans Svante har drivit fram en kalv åt en annan skytt. Det är väldigt kul å se hur stolt Svante är när kalven kommer till slakthuset, man ser verkligen hur han växer någon cm och ser ut å säga..
-Haha det trodde ni inte om en gammal schäffer  :)
 

En bild som Felix tog på mig å min mage i sommras.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till när den lill*? vill titta ut :)

2012-09-17 @ 16:15:24
URL: http://crazyxandra.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0