Segt idag men himla roligt igår =)

Klockan 3 kunde vi gå och lägga oss å klockan 6:30 vaknade Felix.....  Gäsp....  Men det gick bra, jag fick ta en sovstund medans Felix sov middag...

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen...

                                        
         Felix                           Felix igen                    Han fick en förtidig Julklapp av Lina och Markus.



Det blev lite Wii spelande..  Fan va roligt det är!!   Jag och Christian har spelat hela dagen idag oxå  =)

                              
Mattias, Tobbe &                   Tobbe                                  Lina bowlar
Markus

Sen spelade vi På Spåret.  Inte lika roligt som Wii men det funka...

                           
                                         Oj oj oj va man fick           Törstsläckare          Jo det va ganska roligt ibland.
                                         tänka...      


Men dom åt ganska dåligt, så vi har en himla massa godis kvar... Åh va synd!!  Hihi

Nä dags att sega vidare...

Hasta la vista!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

skicka hit microkolan, genast!

2007-12-10 @ 11:37:05
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Hide Secret 2 Cliffhanger Castle

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0