Bilder..

Jag blev utskälld av lizaloop för någon dag sen för att jag inte bloggar oftare.. Så här kommer lite bilder..


image144
Mums, glass är gott!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

image145
Midsommarfest i Borrby


image146
Lite kubb blev det, men reglerna ändrades under spelets gång.. Träffsäkerheten va inte så stor..

Vi va inte där så länge efter som Felix va med..  Å när vi åkte där ifån då kom festen igång...

image148
Ska du ha en kyss??


image149

Dans...

image150


image151
Nu börjar ölen stiga henne åt huvudet....

image152
Misslyckad grillning på kvällen...  

image153
                                                  Undrar vem som välte grillen??
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon kommer min syster ner med sina barn!!  Det ska bli så kul att visa dom Kristianstad..
_________________________________________________________________________



Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Du e dutti du!
Det ska bli så kul att ni kommer, bara synd att du inte kunde vara här imorgon, du får hälsa systeryster och krama barnen från mig!!!

2007-11-03 @ 00:30:33
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Vi ses snart!!!!

2007-11-05 @ 21:09:47
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0