Snart är lördagen slut...

Jag är imponerad över mig själv. En hel dag har jag varit själv här ute i skogen...  Iof så va ju Felix här oxå plus Frodo och katterna...  =)   Ja ja jag vet jag är lite töntig men jag är mörkrädd och väldigt sällskapsberoende.. Jag har hoppat till några gånger men det är bara för att Frodo är så himla knäpp och måste skälla bara för att det åker en bil på vägen förbi huset..Dumma hund!!   Men nu vet jag att det inte skulle vara nån fara att bli ensam, för jag klarar mig ändå!  Fan va jag pladdrar.... Nä dags att kolla på den urtöntiga filmen  Freaky Friday... 

Simma lugnt!!





image183
Kork Frodo

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

då blir det bra om ni flyttar upp, då kan våra karlar få frikvällar de som gillar att vara ensam ibland, så kan vi umgås, hehe, för jag är oxå sällskapssjuk!

2007-11-11 @ 19:02:30
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lucas

Helt otroligt!
Så fina ögon Felix har och ser så finurlig ut.. Frodo också för den delen.
Hoppas du kom hem hel och hållen efter att fått vara husägare en helg mitt ut i ödemarken.

Kul blogg ska direkt lägga den i mina bekantas bloggar-mappen.. på mina favoriter.

Felix sa på puben till mig att han vill bo närmare Liza rättare sagt i Stockholm!!

;->
Lucas

2007-11-11 @ 19:07:33
Postat av: Lotta

"Kork Frodo"!! Ha ha ha ha ha... *kan inte sluta skratta* He he he... :-D

2007-11-12 @ 15:42:57
Postat av: Lisa

korkfrodo...LOTTA vad skrattar du åt..han är inte korkad han ör bara obotligt vacker..

2007-11-12 @ 21:51:12
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0