Vårbilder...

Här kommer några bilder från idag..

image422
Skotade lite snö för att kunna sitta och njuta i solen...  Synd bara att spaden e så himla dålig
och gick sönder hela tiden, själva spad delen släppte och flög iväg...  =(   grr

image423
Sjönk ner till knät vilket inte va speciellt skönt med tanke på att jag hade vikt upp byxbenet till knät och dragit ner dragkjedjan på kängorna...

image424

image425
Massa snö i skorna blev det...

image426
Felix hjälpte självklart till...

Och här kommer några bilder från igår..
image428
Tage följde så klart med på en promenad..
image429

image430
Felix envisas med att ha morbror peters mössa på sig hela tiden..

image431

image432

Vovvarna ville självklart oxå va ute och leka i snön..
image433

image434

Jag avslutar med ett vårtecken!! Eftersom jag nyss flytta upp hit till Vindeln så får jag njuta av våren dubbla gånger.
image435

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ha ha ha ha...
Känner igen det där med att sjunka ner i snön... Fast jag sjönk ner till ljumsken när jag skulle byta huvudsäkringen för några veckor sedan... :-S

2008-04-24 @ 11:15:27
URL: http://icelady.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0