Födelsedag!

Idag har varit den stora dagen då Felix fyllt 2år! Den började med att han fick öppna några packet sedan skulle jag gå och jobba medans han, Lisa, min syster och hennes barn skulle åka till Leos lekland..  Sen ikväll har vi ätit lite glass och Felix fick öppna ännu flera packet.  Han blev så glad för han fick en trehjuling =) så då va det bara att montera ihop den och sen gå ut på en promenad så han fick cykla..  Allting är självklart dokumenterat men bilder får ni vänta med tills imorgon för nu är det dags att slänga födelsedagsbarnet i säng...  Helt otroligt att han fortfarande är vaken..  Gäsp, jag är helt slut....

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

jaja han sov redan så tryggt i min famn när detta inlägg publicerades...

2008-05-02 @ 23:18:04
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: David

detvar så roligt att va på leoslekland

2008-05-03 @ 07:48:46
Postat av: Pernilla

Grattis i efterskott till Felix! Kan tro att trehjulingen var en höjdare!

Han vill inte ha en sköldpadda då..? :-)

2008-05-03 @ 09:51:43
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lisse

Lisa - Ja, du va så duktig som fick han att somna..
David - Du får komma upp och hälsa på fler gånger!!
Pernilla - Nä, han vill inte ha en sköldpadda.

2008-05-03 @ 14:43:07
URL: http://www.lisses.blogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0