Sol!

Härligt att sommaren har kommit tillbaka förhoppningsvis så stannar den nu..

Dagen har gått till så här..  Vi börja med att gå en promenad förbi mitt jobb =) handla lite nödvändigt till helgen.. Sen åkte vi ner till kvarn och tog en fika,  Mums! Kan varmt rekomendera att gå ner dit och fika på helgerna..  Sen åkte vi ut till hällnäs för att snabbt packa oss in i bilen igen och åka ut till stugan. Hundarna och Felix blev jätte glada då dom fick plaska i vattnet. Det va inte speciellt varmt..  huttter hutter....  Tyvärr vart det inga bilder där ifrån för lizaloop glömde sin kamera i den andra bilen.. =(   
Sen kom vi hem och lekte lite på gården innan det va dags att grilla!!  Fan va det e soft å gott!! 

Nähä här skulle det va en bild från grillningen men nu är det nå knas för det går inte att lägga upp bilder...  =(
Då får jag väl vänta med det då och ta en tur med hundarna så länge..

Ha en trevlig lördag!!


Kommentarer
Postat av: Marcushege

nice site keep it up ok

2008-10-30 @ 11:28:29
URL: http://marcushege.3steps.com

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0