Tävling!

Jag är med å tävlar om ett zinkhus...   Vill du oxå vara med så hittar du tävlingen här..



Här kommer en besrivning från Tidsmästarinnan hur man ska gå till väga...

Skriv bara en kommentar till det här inlägget senast söndag 23 november 23.59. (Du behöver inte ha en egen blogg för att vara med, bara jag kan nå dig om du vinner.)
Om du har en blogg och tipsar om tävlingen genom att länka till det här inlägget (låna gärna en bild) så får du två lotter, alltså dubbel chans i dragningen!

_____________________________________________________________________________________________

Håll tummarna att jag vinner!!  =)

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Kan man älska nån på avstånd?

Nu har Söderlund blottat sin kryssningshändelse och behöver nu just din hjälp för att få veta vad han egentligen ska ta sig till.



Ska han bara glömma flickan i fråga och gå vidare, eller ska man helt enkelt ge det en chans?



Grubblat har han nu gjort länge, utan att komma fram till några fasta svar och behöver därför nu andra kloka tankars hjälp.



Läs mer än gärna inlägget och kom med just dina tankar om vad du skulle ha gjort i samma situation i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand.

Dina tankar betyder, massor.

2008-11-16 @ 07:29:59
URL: http://robinsoderlund.se

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0