Hard work work....

Sitter nu på jobbet, dom andra är ute å röker så jag passar på att blogga lite....  Svante är med mig idag å han e väldigt poppis hos mina kollegor...

Vi är med å går i livslunken på bolaget å det går faktiskt jätte bra..  I måndags gick jag över 20000 steg tisdagen va lite sämre med ca 15000 å igår va det över 20000 steg igen..  Anna och jag va ute och gick i över 2 timmar igår så när jag kom hem va mina ben som spagetti....  Å sen har jag ju blivit så duktig så på måndagar har jag börjat spela innebandy! Ja jag vet det låter inte alls som mig!

Igår kom min mamma upp hit till oss å det är väldigt skönt för nu kan jag komma ut och gå längre promenader på kvällarna när felix sover.

På lördag kanske vi ska in till umeå och gå på loppis!
På söndag ska vi till ikea!!
På måndag fyller jag år!!
Fan vilken bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kanske ses på ikea på söndag då ;)

2008-09-18 @ 23:06:14
URL: http://crazyxandra.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Å på fredag ska ni handla mat och komma och bjuda på middag i hällnäs!

2008-09-19 @ 10:57:51
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lisse

Sandra: ja det vore ju riktigt roligt att ses!



Lizaloop: Nä jag skulle inte tro det..

2008-09-19 @ 15:53:52

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0