Loppis!! =)

Idag ska lisa å jag in till Umeå och gå på loppis!  Felix ska få vara med lena, tror inte att han tycker det är lika roligt att gå på loppis som hans mamma gör...  Sitter nu i hällnäs å väntar på att slöfoxen där uppe ska vakna... Har redan varit ut med hundarna och varti ner i källaren å slängt i en tvätt i maskinen... Får ju passa på att tvätta när man är här å hälsar på för dom har torktumlare å det har inte jag.. =(    

Nu är verkligen hösten här å det är så mysigt!! 

På Onsdag kommer min mamma upp från sthlm, hon ska vara här i ca 2 veckor..  Tur att jag e ledig på måndag så jag kan städa lägenheten...

Om en vecka ska jag till IKEA!!!!  Så nice!!!!

Om 8 dagar så fyller jag år!!

Och om 2v är det lycksele Marknad!!  Vill verkligen dit så jag kan träffa Elin som flyttat tillbaks hit igen!


Valde tyvärr fel dator att blogga ifrån så det blir tyvärr inga bilder...

Nä nu är det dags att kolla på lite barnprogram!

Ha en bra Söndag runt om i Sverige!!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0