Tiden går så sakta!!

Sitter på jobbet å vill gå hem! Felix är hemma idag från dagis för att han e sjuk, tur att mormor är här å hälsar på så hon kan va med honom..

Söndagens besök på IKEA gick jätte bra!! Hitta allt som vi skulle ha  =)  ja plus lite till förståss!!  =)

Födelsedagsfirandet på måndag blev lugnt min bror å fru kom på middag... Tack för alla fina presenter!

Imorgon är det fredagsmys hemma hos mig å sen ska vi väl ner till hotellet..  Ja jag vet att det är nå dansbandsband som spelar men det finns ju inte så mycke annat att göra i Vindeln..   Kvällen blir ganska lugn annars för på lördag så ska vi till Lycksele Marknad!! Å självklart Dollar store!!!  Denna fantastiska affär kan man inte missa..  =) 

Nä 30 minuters arbete kvar så det är väl bara att hugga in i menyskrivandet....  *gäsp*


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

fredagsmys? Heter det inte FEST!

2008-09-25 @ 17:11:47
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! jag blev kvar i Gävle läbgre än tänkt men vi kanske kan träffas något om du ska till umeå eller jag till vindeln och ta en fika eller något ;)

Mitt Nr : 073-8315689

2008-09-25 @ 22:12:22
URL: http://crazyxandra.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg eller bara skriva något allmänt kul!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var kan jag besöka dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0